000 -Đầu biểu |
Trường điều khiển có độ dài cố định |
02528cam a2200301 i 4500 |
001 - Mã điều khiển |
Trường điều khiển |
19062763 |
003 - ID của mã điều khiển |
Trường điều khiển |
FBU |
005 - Ngày giờ giao dịch gần nhất |
Trường điều khiển |
20191202105105.0 |
008 - Cấu thành dữ liệu có độ dài cố định -- Thông tin chung |
Trường điều khiển có độ dài cố định |
160405s2016 mau 000 0 eng c |
010 ## - Mã số quản lý của Thư viện Quốc hội (Mỹ) |
Số điều khiển của LC |
2016016047 |
020 ## - Chỉ số ISBN |
Chỉ số ISBN |
9781625278456 (hardcover : alk. paper) |
020 ## - Chỉ số ISBN |
Chỉ số ISBN không hợp lệ hoặc bị hủy |
9781625278463 (eISBN) |
040 ## - Nguồn biên mục |
Cơ quan biên mục gốc |
MH/DLC |
Ngôn ngữ biên mục |
eng |
Cơ quan sao chép |
MH |
Các thỏa thuận cho việc mô tả |
rda |
Cơ quan sửa đổi |
DLC |
042 ## - Mã xác dạng |
Mã xác dạng |
pcc |
050 00 - Số định danh của thư viện quốc hội (Mỹ) |
Chỉ số phân loại |
HF5415.13 |
Chỉ số ấn phẩm |
.S996 2016 |
082 00 - Chỉ số DDC (thập phân Dewey) |
Chỉ số phân loại |
658.8/02 |
Chỉ số ấn bản |
23 |
Chỉ số ấn phẩm |
THE 2016 |
100 1# - Mục từ chính --- Tên riêng |
Họ tên riêng |
Sweetwood, Adele, |
Mục từ liên quan |
author. |
245 14 - Thông tin về nhan đề |
Nhan đề chính |
The analytical marketer : |
Phần còn lại của nhan đề (Nhan đề song song, phụ đề,...) |
how to transform your marketing organization / |
Thông tin trách nhiệm |
Adele Sweetwood. |
300 ## - Mô tả vật lý |
Số trang |
xi, 181 pages ; |
Khổ |
25 cm |
505 0# - Ghi chú về nội dung một cách có khuôn dạng |
Ghi chú về nội dung một cách có khuôn dạng |
Introduction: Reinventing the marketing organization in the analytical era -- The customer decision journey has changed -- Adopting an analytical mindset -- Realigning your structure -- Building talent & skills -- Leading the analytical organization -- Conclusion: What's next? Your call to action. |
520 ## - Tóm tắt, v...v... |
Tóm tắt, v...v... |
Analytics are driving big changes, not only in what marketing departments do but in how they are organized, staffed, led, and run. Leaders are grappling with issues that range from building an analytically driven marketing organization and determining the kinds of structure and talent that are needed, to leading interactions with IT, finance, and sales and creating a unified view of the customer. The Analytical Marketer provides critical insight into the changing marketing organization--digital, agile, and analytical--and the tools for reinventing it. Written by the senior global vice president of marketing for SAS, The Analytical Marketer is based on firsthand experience. Challenged to change by its company's own analytical products, the SAS marketing organization was forced to rethink itself in order to take advantage of the new capabilities that those tools offer the modern marketer. Key marketers and managers at SAS tell their stories alongside the author's candid lessons learned as she led the marketing organization's transformation. With additional examples from other leading companies, this book is a practical guide to creating a set of best practices and a new marketing culture that thrives on and adds value through data and analytics.-- |
650 #0 - Mục từ bổ trợ chủ đề -- Thuật ngữ chủ điểm |
Thuật ngữ chủ điểm hoặc địa danh cấu thành mục từ |
Marketing |
Phân mục chung |
Technological innovations. |
650 #0 - Mục từ bổ trợ chủ đề -- Thuật ngữ chủ điểm |
Thuật ngữ chủ điểm hoặc địa danh cấu thành mục từ |
Marketing |
Phân mục chung |
Management. |
650 #0 - Mục từ bổ trợ chủ đề -- Thuật ngữ chủ điểm |
Thuật ngữ chủ điểm hoặc địa danh cấu thành mục từ |
Quantitative research. |
906 ## - Yếu tố dữ liệu nội bộ F, LDF (RLIN) |
a |
7 |
b |
cbc |
c |
orignew |
d |
1 |
e |
ecip |
f |
20 |
g |
y-gencatlg |
942 ## - Dạng tài liệu (KOHA) |
Nguồn phân loại |
|
Dạng tài liệu mặc định (Koha) |
Sách Quỹ Châu Á |