HBR everyday emotional intelligence. (ID 4700)

000 -Đầu biểu
Trường điều khiển có độ dài cố định 05736cam a22003378i 4500
001 - Mã điều khiển
Trường điều khiển 19781213
003 - ID của mã điều khiển
Trường điều khiển FBU
005 - Ngày giờ giao dịch gần nhất
Trường điều khiển 20191204151143.0
008 - Cấu thành dữ liệu có độ dài cố định -- Thông tin chung
Trường điều khiển có độ dài cố định 170710s2017 mau 000 0 eng c
010 ## - Mã số quản lý của Thư viện Quốc hội (Mỹ)
Số điều khiển của LC 2017028941
020 ## - Chỉ số ISBN
Chỉ số ISBN 9781633694118
Qualifying information (pbk. : alk. paper)
040 ## - Nguồn biên mục
Cơ quan biên mục gốc MH/DLC
Ngôn ngữ biên mục eng
Các thỏa thuận cho việc mô tả rda
Cơ quan sao chép MH
042 ## - Mã xác dạng
Mã xác dạng pcc
050 00 - Số định danh của thư viện quốc hội (Mỹ)
Chỉ số phân loại BF576
Chỉ số ấn phẩm .H393 2017
082 00 - Chỉ số DDC (thập phân Dewey)
Chỉ số phân loại 152.4
Chỉ số ấn bản 23
Chỉ số ấn phẩm EVER 2017
245 00 - Thông tin về nhan đề
Nhan đề chính HBR everyday emotional intelligence.
246 3# - Hình thức biến đổi của nhan đề
Nhan đề hợp lệ/nhan đề ngắn Harvard Business Review everyday emotional intelligence
246 30 - Hình thức biến đổi của nhan đề
Nhan đề hợp lệ/nhan đề ngắn Everyday emotional intelligence
263 ## - Ngày xuất bản dự kiến
Ngày xuất bản dự kiến (theo kế hoạch) 1711
300 ## - Mô tả vật lý
Số trang pages cm
505 0# - Ghi chú về nội dung một cách có khuôn dạng
Ghi chú về nội dung một cách có khuôn dạng Section One. What is emotional intelligence?: Leading by feel: definitions and reflections from experts -- Do you lead with emotional intelligence?: quiz yourself / by Annie McKee -- Section Two. Self-awareness: understand your emotions, know your behaviors: You can't manage emotions without knowing what they really are: don't just try to ignore your negative feelings / by Art Markman -- A vocabulary for your emotions: get precise / by Susan David -- Are you sure you show respect?: no other leadership behavior has a bigger effect on employees / by Christine Porath -- Section Three. Manage your emotions: Make your emotions work for you: use them as data / by Susan David -- Defuse a challenging interaction: reframe negative thoughts and neutralize bad behavior -- Stay grounded in stressful moments: use your body to take a break from your mind's chatter / by Leah Weiss -- Recovering from an emotional outburst: you can't just apologize and move on / by Susan David -- Section Four. Everyday emotional intelligence: Writing resonant emails: human communication for the digital age / by Andrew Brodsky -- Running powerful meetings: use empathy to understand potential conflicts / by Annie McKee -- Giving difficult feedback: spark growth rather than frustration / by Monique Valcour -- Making smart decisions article summary: emotional tagging both helps and hinders our ability to choose / by Andrew Campbell, Jo Whitehead, and Sydney Finkelstein -- An emotional strategy for negotiations: how to avoid the pitfalls of anxiety and anger / by Alison Wood Brooks -- Working across cultures: it's harder to read others across borders / by Andy Molinsky -- Section Five. Dealing with difficult people: Make your enemies your allies: reverse a rivalry by building trust / by Brian Uzzi and Shannon Dunlap -- How to deal with a passive-aggressive colleague: cut to the underlying issues / by Amy Gallo -- What to do if you're a toxic handler: don't be a hero / by Sandra L. Robinson and Kira Schabram -- Section Six. Understand empathy: What is empathy?: three types critical for leaders / by Daniel Goleman -- Beyond empathy: the power of compassion, the Dalai Lama, cognitive science, and the power of caring / by Daniel Goleman (interviewed by Andrea Ovans) -- Section Seven. Build your resilience: Resilience in the moment: recovering your self-image -- Cultivate resilience in tough times article summary: three traits of people who emerge stronger from trauma / by Diane Coutu -- Practice self-compassion: treat yourself as you would others / by Christopher Germer -- Don't endure; recharge: resilience isn't about powering through / by Shawn Achor and Michelle Gielan -- How resilient are you?: a self-assessment / by Manfred F. R. Kets de Vries -- Section Eight. Developing emotional intelligence on your team: How to help someone develop emotional intelligence: it's not as easy as a carrot or a stick / by Annie McKee -- Handling emotional outbursts on your team: watch for facts, emotions, and values / by Liane Davey -- How to manage your emotional culture: translate the organization's mission to the micromoments of everyday work life / by Sigal Barsade and Oliva A. O'Neill.
520 ## - Tóm tắt, v...v...
Tóm tắt, v...v... According to research by Daniel Goleman, emotional intelligence has proved to be twice as important as other competencies such as technical skills and IQ in determining outstanding leadership. It is now one of the crucial criteria in hiring and promotion processes, performance evaluations, and professional development courses. And it's not innate--it's a skill that all of us can improve. With this double volume you'll get HBR's 10 Must Reads on Emotional Intelligence and the HBR Guide to Emotional Intelligence. That's 10 definitive HBR articles on emotional intelligence by Goleman and other leaders in the field, selected by our editors--paired with smart, focused advice from HBR experts about how to implement those ideas in your daily work life. With Everyday Emotional Intelligence, you'll learn how to: - Recognize your own EQ strengths and weaknesses - Regulate your emotions in tough situations - Manage difficult people - Build the social awareness of your team - Motivate yourself through ups and downs - Write forceful emails people won't misinterpret - Make better, less emotionally biased decisions - Help an employee develop emotional intelligence - Handle specific situations like crying at work, tense communications across different cultures, and making decisions without emotional bias--
650 #0 - Mục từ bổ trợ chủ đề -- Thuật ngữ chủ điểm
Thuật ngữ chủ điểm hoặc địa danh cấu thành mục từ Emotional intelligence.
650 #0 - Mục từ bổ trợ chủ đề -- Thuật ngữ chủ điểm
Thuật ngữ chủ điểm hoặc địa danh cấu thành mục từ Work
Phân mục chung Psychological aspects.
650 #0 - Mục từ bổ trợ chủ đề -- Thuật ngữ chủ điểm
Thuật ngữ chủ điểm hoặc địa danh cấu thành mục từ Psychology, Industrial.
787 08 - Mục từ của ấn phẩm có liên hệ không được chỉ rõ
Văn bản hiển thị Container of (work):
Nhan đề HBR's 10 must reads on emotional intelligence.
Địa điểm, Nhà xuất bản và ngày tháng xuất bản Boston, Massachusetts : Harvard Business Review Press, [2015]
Chỉ số ISBN 9781633690196
Số điều khiển bản ghi (DLC) 2014046481
-- (OCoLC)891619050
787 08 - Mục từ của ấn phẩm có liên hệ không được chỉ rõ
Văn bản hiển thị Container of (work):
Nhan đề HBR guide to emotional intelligence.
Địa điểm, Nhà xuất bản và ngày tháng xuất bản Boston, Massachusetts : Harvard Business Review Press, [2017]
Chỉ số ISBN 9781633692725
Số điều khiển bản ghi (OCoLC)959536311
906 ## - Yếu tố dữ liệu nội bộ F, LDF (RLIN)
a 7
b cbc
c orignew
d 1
e ecip
f 20
g y-gencatlg
942 ## - Dạng tài liệu (KOHA)
Nguồn phân loại
Dạng tài liệu mặc định (Koha) Sách Quỹ Châu Á
ĐKCB
Tài liệu rút Tài liệu mất Tài liệu hỏng Tài liệu không cho mượn Thư viện Kho tài liệu Ngày bổ sung Số định danh (CallNumber) Mã Đăng ký cá biệt Thời gian giao dịch gần nhất Giá có hiệu lực từ ngày Dạng tài liệu (KOHA)
        FBU_LIC Sách Quỹ Châu Á 2019-12-04 152.4 EVER 2017 BKE201656 2019-12-04 2019-12-04 Sách Quỹ Châu Á
        FBU_LIC Sách Quỹ Châu Á 2019-12-04 152.4 EVER 2017 BKE201657 2019-12-04 2019-12-04 Sách Quỹ Châu Á

Copyright © 2021 Trường Đại học Tài chính - Ngân hàng Hà Nội