Greater good : how good marketing makes for better democracy / John A. Quelch, Katherine E. Jocz.
Tác giả: Quelch, John A.
Đồng tác giả: Jocz, Katherine E.
Kiểu tài liệu:
Kiểu tài liệu | Thư viện lưu trữ | Ký hiệu phân loại | Trạng thái | Ngày hết hạn | Đăng ký cá biệt | Đặt mượn |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Kho Sách | 658.8 QUE 2007 (Xem kệ sách) | Sẵn sàng | BKE200456 |
Includes bibliographical references (p. 279-311) and index.
Introduction: marketing and democracy -- Marketing as democracy -- Exchange: a promise is a promise -- Consumption: the happiness of pursuit -- Choice: UBU (you be you) -- Information: knowledge is power -- Engagement: ties that bind -- Inclusion: the more the merrier -- Marketing for democracy -- Politics: winner takes all -- Media: lapdog or watchdog? -- Programs: civic goods, civil services -- Nations: no quick fix -- Conclusion: toward a greater good.
Hiện tại chưa có bình luận nào về tài liệu này.