HBR's 10 must reads on strategic marketing.
Kiểu tài liệu: SáchTùng thư: HBR's 10 must reads series.Xuất bản: Boston, Mass. : Harvard Business Review Press, c2013Mô tả vật lý: v, 206 p. : ill. ; 21 cm.Số ISBN: 9781422189887 (pbk. : alk. paper).Nhan đề song song: HBR's ten must reads on strategic marketing | Harvard business review's 10 must reads on strategic marketing.Nhan đề đồng nhất: Harvard business review. Chủ đề: Marketing -- Management | Strategic planning | Marketing -- Quản lý | Hoạch định chiến lược | Business AdministrationPhân loại DDC: 658.802 HBR 2013 | 658.802Kiểu tài liệu | Thư viện lưu trữ | Ký hiệu phân loại | Trạng thái | Ngày hết hạn | Đăng ký cá biệt | Đặt mượn |
---|---|---|---|---|---|---|
Sách Quỹ Châu Á | Sách Quỹ Châu Á | 658.802 HBR 2013 (Xem kệ sách) | Sẵn sàng | BKE201737 | ||
Sách Quỹ Châu Á | Sách Quỹ Châu Á | 658.802 HBR 2013 (Xem kệ sách) | Sẵn sàng | BKE201738 |
Includes index.
Rethinking marketing / by Roland T. Rust, Christine Moorman, and Gaurav Bhalla -- Branding in the digital age / by David C. Edelman -- Marketing myopia / by Theodore Levitt -- Marketing malpractice : the cause and the cure / by Clayton M. Christensen, Scott Cook, and Taddy Hall -- The brand report card / by Kevin Lane Keller -- The female economy / by Michael J. Silverstein and Kate Sayre -- Customer value propositions in business markets / by James C. Anderson, James A. Narus, and Wouter Van Rossum -- Getting brand communities right / by Susan Fournier and Lara Lee -- The one number you need to grow / by Frederick F. Reichheld -- Ending the war between sales and marketing / by Philip Kotler, Neil Rackham, and Suj Krishnaswamy.
Hiện tại chưa có bình luận nào về tài liệu này.