Hiển thị đơn giản Hiển thị MARC Hiển thị ISBD

HBR's 10 must reads on strategic marketing.

Kiểu tài liệu: materialTypeLabelSáchTùng thư: HBR's 10 must reads series.Xuất bản: Boston, Mass. : Harvard Business Review Press, c2013Mô tả vật lý: v, 206 p. : ill. ; 21 cm.Số ISBN: 9781422189887 (pbk. : alk. paper).Nhan đề song song: HBR's ten must reads on strategic marketing | Harvard business review's 10 must reads on strategic marketing.Nhan đề đồng nhất: Harvard business review. Chủ đề: Marketing -- Management | Strategic planning | Marketing -- Quản lý | Hoạch định chiến lược | Business AdministrationPhân loại DDC: 658.802 HBR 2013 | 658.802
Nội dung:
Rethinking marketing / by Roland T. Rust, Christine Moorman, and Gaurav Bhalla -- Branding in the digital age / by David C. Edelman -- Marketing myopia / by Theodore Levitt -- Marketing malpractice : the cause and the cure / by Clayton M. Christensen, Scott Cook, and Taddy Hall -- The brand report card / by Kevin Lane Keller -- The female economy / by Michael J. Silverstein and Kate Sayre -- Customer value propositions in business markets / by James C. Anderson, James A. Narus, and Wouter Van Rossum -- Getting brand communities right / by Susan Fournier and Lara Lee -- The one number you need to grow / by Frederick F. Reichheld -- Ending the war between sales and marketing / by Philip Kotler, Neil Rackham, and Suj Krishnaswamy.
Kiểu tài liệu Thư viện lưu trữ Ký hiệu phân loại Trạng thái Ngày hết hạn Đăng ký cá biệt Đặt mượn
Sách Quỹ Châu Á Sách Quỹ Châu Á
Sách Quỹ Châu Á
658.802 HBR 2013 (Xem kệ sách) Sẵn sàng BKE201737
Sách Quỹ Châu Á Sách Quỹ Châu Á
Sách Quỹ Châu Á
658.802 HBR 2013 (Xem kệ sách) Sẵn sàng BKE201738
Tổng số đặt mượn: 0

Includes index.

Rethinking marketing / by Roland T. Rust, Christine Moorman, and Gaurav Bhalla -- Branding in the digital age / by David C. Edelman -- Marketing myopia / by Theodore Levitt -- Marketing malpractice : the cause and the cure / by Clayton M. Christensen, Scott Cook, and Taddy Hall -- The brand report card / by Kevin Lane Keller -- The female economy / by Michael J. Silverstein and Kate Sayre -- Customer value propositions in business markets / by James C. Anderson, James A. Narus, and Wouter Van Rossum -- Getting brand communities right / by Susan Fournier and Lara Lee -- The one number you need to grow / by Frederick F. Reichheld -- Ending the war between sales and marketing / by Philip Kotler, Neil Rackham, and Suj Krishnaswamy.

Hiện tại chưa có bình luận nào về tài liệu này.

Đăng nhập để gửi bình luận.
HBR's 10 must reads on strategic marketing.
2013
Sách Quỹ Châu Á,
(BKE201737 -/- 658.802 HBR 2013 -/- S Ch A) (BKE201738 -/- 658.802 HBR 2013 -/- S Ch A)

QRcode

Copyright © 2021 Trường Đại học Tài chính - Ngân hàng Hà Nội