Human diversity in education : an integrative approach / Kenneth Cushner, Averil McClelland, Phil Safford.
Tác giả: Cushner, Kenneth.
Đồng tác giả: McClelland, Averil | Safford, Philip L.
Kiểu tài liệu: SáchXuất bản: New York, NY : McGraw-Hill, 2009Ấn bản: 6th ed.Mô tả vật lý: xviii, 471 p. : ill. ; 26 cm.Số ISBN: 9780073525976 (alk. paper); 0073525979 (alk. paper).Chủ đề: Multicultural education -- United States | Individual differences in children -- United States | Sex differences in education -- United StatesPhân loại DDC: 370.117 Nguồn trực tuyến: Contributor biographical information | Publisher description | Table of contents onlyKiểu tài liệu | Thư viện lưu trữ | Ký hiệu phân loại | Trạng thái | Ngày hết hạn | Đăng ký cá biệt | Đặt mượn |
---|---|---|---|---|---|---|
1_Sách | Kho Sách | 370.117 CUS 2009 (Xem kệ sách) | Sẵn sàng | BKE200590 | ||
1_Sách | Kho Sách | 370.117 CUS 2009 (Xem kệ sách) | Sẵn sàng | BKE200591 |
Thoát
368 BAO 2001 Bảo hiểm hệ thống câu hỏi và bài tập hướng dẫn ôn tập | 368 GIA 2005 Giáo trình Bảo hiểm | 368 GIA 2005 Giáo trình Nghiệp vụ bảo hiểm | 370.117 CUS 2009 Human diversity in education : | 370.117 CUS 2009 Human diversity in education : | 370.1170973 HUM 2011 Human diversity in education : | 370.1170973 HUM 2011 Human diversity in education : |
Includes bibliographical references and index.
Education in a changing society -- Multicultural education : historical and theoretical perspectives -- Culture and the culture-learning process -- Classrooms and schools as cultural crossroads -- Intercultural development : considering the growth of self and others -- Creating classrooms that address race and ethnicity -- The classroom as a global community : nationality and region -- Developing learning communities : language and learning style -- Religious pluralism in secular classrooms -- Developing a collaborative classroom : gender and sexual orientation -- Creating inclusive classrooms : the ability/disability continuum and the health dimension -- Creating developmentally appropriate classrooms : the importance of age and developmental status -- Improving schools for all children : the role of social class and social status in teaching and learning.
Hiện tại chưa có bình luận nào về tài liệu này.