A sense of urgency / John Kotter.
Tác giả: Kotter, John P.
Kiểu tài liệu: SáchXuất bản: Boston, Mass. : Harvard Business Press, c2008Mô tả vật lý: xii, 196 p. : ill. ; 22 cm.Số ISBN: 9781422179710 (alk. paper); 1422179710 (alk. paper).Chủ đề: Organizational changePhân loại DDC: 658.4/06 J-K 2008 Phân loại khác: 85.10 Nguồn trực tuyến: Table of contents onlyKiểu tài liệu | Thư viện lưu trữ | Ký hiệu phân loại | Trạng thái | Ngày hết hạn | Đăng ký cá biệt | Đặt mượn |
---|---|---|---|---|---|---|
Sách Quỹ Châu Á | Sách Quỹ Châu Á | 658.4/06 J-K 2008 (Xem kệ sách) | Sẵn sàng | BKE202022 |
Thoát
658.4/06 HBR 2012 The heart of change : | 658.4/06 HBR 2012 The heart of change : | 658.4/06 HBR 2012 The heart of change : | 658.4/06 J-K 2008 A sense of urgency / | 658.4/06 LEAD 2012 Leading change / | 658.4/06 LEAD 2012 Leading change / | 658.4/06 LEAD 2012 Leading change / |
It all starts with a sense of urgency -- Complacency and false urgency -- Increasing true urgency: one strategy, four tactics -- Tactic one: bring the outside in -- Tactic two: behave with urgency every day -- Tactic three: find opportunity in crises -- Tactic four: deal with NoNos -- Keeping urgency up -- The future: begin today.
In his international bestseller "Leading Change," Kotter provided an action plan for implementing successful transformations. Now, he shines the spotlight on the crucial first step in his framework: creating a sense of urgency by getting people to actually see and feel the need for change.
Hiện tại chưa có bình luận nào về tài liệu này.