Pygmalion in management / J. Sterling Livingston.
Tác giả: Livingston, J. Sterling.
Kiểu tài liệu:
Kiểu tài liệu | Thư viện lưu trữ | Ký hiệu phân loại | Trạng thái | Ngày hết hạn | Đăng ký cá biệt | Đặt mượn |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Kho Sách | 658.314 LIV 2009 (Xem kệ sách) | Sẵn sàng | BKE200553 | ||
![]() |
Kho Sách | 658.314 LIV 2009 (Xem kệ sách) | Sẵn sàng | BKE200554 | ||
![]() |
Kho Sách | 658.314 LIV 2009 (Xem kệ sách) | Sẵn sàng | BKE200555 |
"Originally published in Harvard business review in 1969"--T.p. verso.
Includes bibliographical references.
"Numerous studies show that people will rise, or fall, to the level where their superiors believe them to be most capable. As a manager, it is up to you to have high expectations for your employees, and to communicate those expectations to them. In Pygmalion in Management, J. Sterling Livingston urges you to understand the power you have over your subordinates' success, and use it to benefit everyone involved."--BOOK JACKET.
Hiện tại chưa có bình luận nào về tài liệu này.