Dealing with difficult people.
Kiểu tài liệu:
Kiểu tài liệu | Thư viện lưu trữ | Ký hiệu phân loại | Trạng thái | Ngày hết hạn | Đăng ký cá biệt | Đặt mượn |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Sách Quỹ Châu Á | 658.3/045 EMO 2018 (Xem kệ sách) | Sẵn sàng | BKE201867 | ||
![]() |
Sách Quỹ Châu Á | 658.3/045 EMO 2018 (Xem kệ sách) | Sẵn sàng | BKE201868 |
At the heart of dealing with difficult people is handling their--and your own--emotions. How do you stay calm in a tough conversation? How do you get past passive aggressive comments? And how do you know if you're difficult to work with? This book explains the research behind our emotional response to awful colleagues--and how to build the empathy and resilience to make those relationships more productive.--
Hiện tại chưa có bình luận nào về tài liệu này.